Dla wielu prezesów panujących na coraz trudniejszym rynku w dobie recesji bardzo ważne jest zadanie sobie pytania o sensowność wydatków. Oczywiście w przypadku większości kosztów budżetu trudno jest zrezygnować z nich, jeśli się sprawdzają tak samo jak ciężko jest je przekreślić, jeśli konkurencja cały czas w tych rejonach wywiera presję. Mało która firma z czołówki biznesu gotowa jest zrezygnować ze swoich inwestycji marketingowych obawiając się, że sytuację taką w sekundę wykorzystają konkurenci czekający tylko na takie potknięcie. Zmiany strategii działania przedsiębiorstw ciężko są trudne do wywalczenia, ale niezbędne i coraz częściej to nie bankructwo na horyzoncie, ale przedwczesne plany ostrożnościowe nakłaniają akcjonariuszy do poszukania nowych rozwiązań zarządzania biznesem. Problem może istnieć bowiem w wielu różnych kwestiach, od defraudacji, do bezmyślnie finansowanych badań, na złym marketingu lub zbyt dużej administracji kończąc. Bez naprawy tych dziedzin nie da się odnieść biznesowego sukcesu.

Poprzedni artykułWiększe wymagania przed marketingiem
Następny artykułWykorzystywanie znanych osobistości